.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برد شیرین راه ساری در خانه

از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، عصر دیروز (جمعه) تیم راه ساری در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری میزبان تیم علم و ادب مشهد بود که توانست در پایان میهمانش را با شکست بدرقه کند.
این بازی را که با حضور حدود دوهزار هوادار ساروی برگزار شد، عباس دهقان پور و اصغرعلی بیگی قضاوت کردند.
مسابقه با حملات نصفه و نیمه دو تیم آغاز شد و بازی سردی را در ابتدا از دو تیم شاهد بودیم. در ادامه راه ساری موفق شد با گل طه مرتضوی از حریف خود پیشی بگیرد. بعد از این گل مشهدی ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه راه ساری پیش رفتند تا اینکه تنها 47 ثانیه مانده به پایان نیمه اول مهدی جاوید بازیکن خوب تیم علم و ادب بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن بروند.
در آغاز نیمه دوم و در همان دو دقیقه اول بازی طه مرتضوی از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل تیم میهمان روی به بازی انتحاری آورد و توانست برای بار دوم توسط بهترین گلزن خود یعنی علی عبداللهی بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه راه ساری توانست دو بار دیگر توسط طه مرتضوی و محمود لطفی دروازه تیم میهمان را باز کند و حمید شاندیزی مقدم نیز گل سوم را برای علم و ادب به ثمر رساند. البته راه می توانست به گل پنجم خود هم برسد. یاسر ابراهیمی اگر کمی دقت می کرد می توانست از دو قدمی دروازه خالی حریف، آن را باز کند که با گل نشدن این توپ بازی با همان نتیجه 4 بر 3 به سود ساروی ها به پایان رسید.
راه ساری با این برد 24 امتیازی شد و با تفاضل کمتر نسبت به رقبا در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند. تیم علم و ادب مشهد نیز با یک پله تنزل و هم امتیاز با راه ساری در رده هشتم جدول قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 بهمن 1389
وقتی تیم میبره سر کله همه پیدا میشه، منظورم ملیجک های پریچهره هست ، وگرنه تیم هنوز گرفتاره و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.